Sport
FBK har truffet blink med sponsorstunt
Bare to dager inn i «Vil du kjøpe meg?»-kampanjen har Ballklubben fått inn nesten 40.000 kroner mer enn de turte å håpe på. – Like gøy er det at vi virkelig har fått fram profilene og styrket merkevaren vår, sier FBK-styreleder Monique Blystad.
VERDSATT: Bakspiller Frida Kjuus Christiansen leder an i sponsorkampanjen, med et bud på 20.000 kroner for å bli 23-åringens personlige sponsor.
Arkiv
Tirsdag denne uka lanserte Fredrikstad Ballklubb sin «Vil du kjøpe meg?»-kampanje (+), en auksjon der privatpersoner og bedrifter kan by på hver enkelt av de 19 spillerne i elitetroppen for å bli deres personlige sponsorer.
– Dette er skikkelig moro, og det beste med dette er at vi virkelig har fått fram profilene våre og klubben, styrket merkevaren vår og at dette stuntet har blitt en «snakkis», sier FBK-styreleder Monique Blystad til Demokraten.
Smadrer forventningene
2 måneder
20 kr
20,-
KJØP