Debatt
Dobbel nedbemanning
Dei store kulturinstitusjonane er sjølve motoren i norsk kultur. No må dei kutte og omstille. Det betyr mindre å leve av for alle.
Ved å sørge for at dei store kulturinstitusjonane har gode økonomiske vilkår sikrar ein samtidig at fleire kunstnarar har arbeid å leve av, skriv Åslaug Løseth Magnusson. Den norske Opera og Ballett (biletet) er mellom dei som er i ein nedbemanningsprosess.
Terje Pedersen
Den økonomiske situasjonen gjer at fleire kulturinstitusjonar står ovafor nedbemanningar. No vert også dei mange frilansarane i kulturlivet ramma, samtidig som Stortinget er i gang med å handsame regjeringa si kunstnarmelding.
Det siste året har vi sett store omstillingsprosessar i verksemder som leverer på viktige samfunnsoppdrag frå det offentlege. NRK, Kilden teater- og konserthus, Den Norske Opera og Ballett og no sist Nationaltheatret. Alle har vore gjennom, eller står midt i utfordrande omstillings- og nedbemanningsprosessar. Diverre er situasjonen enno meir alvorleg for kultursektoren enn det desse sakene viser.
Kulturinstitusjonane er sjølve motoren i kulturlivet vårt. Dei sørger for at det blir produsert og formidla kunst av høg kvalitet til publikum i heile landet.
2 måneder
20 kr
20,-
KJØP